Thursday 2 February 2017

Pärlitega kleidikrae

Mul on üks lihtne tumesinine kleit, mida tahtsin natuke edevamaks teha. Ajasin heegelniidile pärlid taha ja hakkasin kraed heegeldama.
Mustri leidsin ühest, vist 90-ndatest pärit vihikust "24 kraed". Paber ja trükikvaliteet on igatahes päris vilets ning tuletab nostalgilisi 90-ndaid meelde, kui midagi saada polnud.

Juba heegeldamise ajal kahtlustasin, et krae tuleb palju laiem kui ma tahan, aga kui pool juba valmis on, siis harutama ka ei hakka.
Valmis krae pesin ära ning venitasin nõeltega padjale. Tähtis on et alla on pandud puhas lina ning et nõelad on roostevabad.
 Kraede vihikus on omaette peatükk kraede viimistlusest, aga mina pole kunagi varem oma kraesid tärgeldanud. Nüüd tuli lugedes meelde, et vannitoa kapis vedeleb vanast ajast spraytärgeldus särgikraede jaoks. Pärlitega kraed triikima ka ei hakanud, lasin lihtsalt kuivava heegelduse spraytärgeldusega üle.


 Selline sai minu krae. Ilus muster, aga liiga lai. Ei meeldi mulle kui krae peaaegu et üle õlgade ripub, seega läheb see krae kingikotti ning pean endale uue tegema.


No comments:

Post a Comment